TOLONG ! ! !

ade sesapa boleh tolong tak?
urgent nieh !.. hehe...
ape? boleh? tolong ape?
ni, tolong topap kan.. nnti aku bayar balik.. haha
pi laa mabok ! jgn nk perasan sgt la kan nk ade org tolong topapkan..
haha.. back to the title.. actually, I'M SICK ! i'm sick okay? bkan i'm suck ! haha..
tolong pulih kan aku sbelum 14 july ni.. aku tgh urgent nieh, pleaseeee !
haha, mcm korang doktor plak an? anyway, hanye sorang je yg boleh pulih kan pnyakit aku ni..name dy ialah....................................... haha.. jengjengjeng... rahsie okay?
 hanya aku dan beberapa org je yg tahu..
haha.. tp, minggu ni aku tk jmpa dy lagi... cm ne nk sembuh? haha.. tkpela, dpt dgr suare pon daa cukup kan sayang? haha.. bapak geli ah ! haha.. okay/ thats all.. nnti bile aku ade cite.. aku post ag k? bye bye..
selamat bertemu kembali bersama bang bil dalam rancangan... KITE PIKIAK LA SESAMA.! haha byebye dude !