ciri-ciri wanita yg aku suke ♥

hye ! sehad sume?

okay, aku ade benda nak kongsi dgn lu orang sume.haha

 gengster tak gengster tak? hihi, tk yah nak gengster sgt la kan. 

okay, harini aku nk kongsi pasal ciri2 gurl yg aku suke.

korang nk tahu ke? takyah tahu laa.. haha

 yeala2, saya cita k? daa, lap air mata tu. ishh, malu la org nmpak.
hahahahaha :D

 Antara ciri girl yang aku suke ialah :-

 (1) wanita yang sopan santun. ( gurl yg pling aku bnci ialah girl yg suke mencarut)

(2) hormat ibu bapa ku spertimana mereka sayang ibu bapa dyorang

(3) sentiasa memahami perasaan dan isi hati aku

(4) tak gedik ( terkinja-kinja mcm monyet)

(5) Menghargai segala yang aku korbankan untok dia

(6) Menjaga penampilan ( wanita yg kelihatan cantik, kemas, dan bersih)

(7) kelembutan ( wanita yg lembut tutur bahasa nye )


dan yang terakhir 

(8) wanita yang menghormati dirinye sendiri ( tahu bezakan yg mna baik dan buruk)




hahah, dah baca kan? jum ah jadik awek saya. !


huahuahua :D



okay, thats all i think. nnti ade kite chitchat lagi k? :) daa ~