foot switch !

hye sume.. sehad? cm ne puasa? hahah, ade tinggal tk?
yang perempuan mesti ade kan? jangan la nk tipuu.. haha.
okay2, back to the title
lu orang sume nmpak tk gambar apa kat atas tu? haha
tak nmpak? buta ke korang ni? haha
lek luu, jangan laa marah2, batal puasa kang. haha
ni la gambar gabungan pedal BOSS kesayangan aku.
actually, ni bukan aku pnye. haha. ni orang lain yang punye.
setelah di calculate, 
keseluruhan cost untok membuat set lengkap 4 performance ni
mengambil costing yg agak tinggi. 
cer teka brapa costing nye? haha.
RM200? salah ! 2000? pun salah ! haha
setelah di calculate, cost yg sebenarnye hampir RM5000.
haha, dalam wallet aku ade Rm5 jeh. haha.
tkpe2, mak aku ckap kan kan kan?
klau aku dapat 6A dlm SPM,
mak aku ckap aku boleh masok UNIVERSITI n TAKE MUSIC EDUCATE.
mak aku nk belikan aku GUITAR ESP-Ltd AX-50 sebijik n
Lp ASPIRE Djembe..

dan ini adalah seorang cikgu yang amat baik hati. 
dia merupakan seorang bapa yang penyayang kepada anak2nye dan 
juga anak murid nye. aku merupakan anak murid yg agk benak sikit dlam
percussion ni.. haha.. ouhh, lupe plak. name dy steve thornton dan dia 
seorang mukmin yang berjaya. Dia memasuki islam selepas dia 
bermain music untuk raihan dan bertemu jodoh nye di Malaysia pada tahun 1992.
dia selalu ckap kat aku " Azim, I've never thought you in conga n bongo but
you play it very well " haha. bangge kott aku. haha
okay3, cukop2 lah tu. penad aku taip ni wey. haha
okay, thats all from today, thanks 4 reading. Assalamulaikum :)