faktor m'pngaruhi aku.

hey ladies :)

aku ade bnde nk share sikit. actually, aku pindah di sekolah baru iaitu SEKOLAH MENENGAH KEBANGSAAN BUKIT GADING ini mmg banyak merubah diri aku.

dulu aku tkde self-confident langsung. but, bila aku tukar je kat skolah ni banyak bnda yg aku belajar.

even aku da berubah kepada insan yang lebih baik*(hehe, puji diri sndiri pulak. ahaha!)

aku pun tk tahu mcm mana aku boleh berubah.

maybe cara aku berkawan kot. aku dulu bnyak masalah time kat tasik.

boleh dikatekan pelajar bermasalah jugak laa.

tp SAYA DA BERUBAH ! haha

okay, ni la first time aku dapat menilai diri aku dgn betol. hhe*(mcm pandai je nk nilai.)

aku jugak boleh katekan mudah terpengaruh ngan segala budaya yang mempengaruhi aku.

especially aku punye brother in law n my cousin.

abang ipar aku ni kaki music n kaki kereta mcm aku jugak. tp aku tak kaki wresling mcm dia. haha

dia bnyak ajar aku pasal guitar and skang ni aku lagi pro dr dia.(haha, memandai je aku ni. hehe)

abang ipar aku name dia Norazman(name sebenar, haha).

abg man ni mmg best aa. dia yg paling kamching, paling syok, paling segala paling laa ! haha

dia bnyak mempengaruhi aku pasal band cromok. aku tahu cromok tu band lama. tp lagu dia mmg terbaik.

so, aku mulai jatuh cintan kepada cromok pada awal tahun ini.

yang cousin aku ni pulak name dia aizat. dia ni pulak bnyak pngaruh ku dlm genre music.

actually kitewunk bertiga satu kepala. haha, cume aizat ni mcm hardcore sikit.

aku pulak medium je. haha

so, aku akan berhenti bermain music dgn tidak rela untok menduduki peperiksaan SIJIL PELAJARAN MALAYSIA. (SPM la ngeng) haha

tp, aku still active music di skolah coz......




coz tu da minat aku. nk buat cm ne kan? kena understand la kan? haha

aku, thats all for my bulletin utama 4 today. 

hope korang have a nice day. hehe, boboi !